vendredi 13 novembre 2015

Statik & Lectrik ----------- Insert Coins to Continue

Just woke up my mighty duo ...Statik & Lectrik...from a long heavy sleep. ... « The Coin Operators are back in action...killin' crime a quarter at a time! » (Hmm...should re-work that one) Originally I had the idea that this illustration would fit as a horizontal banner the size of an arcade cabinet title card. ( the one located over the screen and above your forehead when you play ) And to go along, I had an arcade room background behind the 2 characters. Just a silhouette though. But still, it was overcrowding and hard to read. So flushed it ) Anyhow, I enjoy these guys enough to figure I gotta' keep em' alive -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sorti d'un réveil brutal, je relance enfin mon duo destructeur de ...Statik et Lectrik....  »Y'ont d'l'appétit pour le p'tit change et vous rendront le monnaie d'la pièce en échange» (euh.... mouais. Vraiment pas sure pour le slogan.) n'empêche, cette illustration était initialement prévue dans ma tête pour prendre le format horizontal allongé des affiches titres de bornes d'Arcade. ( les affiches au dessus de l'écran et votre front quand vous jouez) Bref, pour pousser le concept, j'avais d'abord un arrière plan de machine d'arcade en silhouette derrière les 2 personnages. Mais trop chargé, dure à lire, j'ai flushé l'tout ) Bref, j'aime assez ce duo pour le déterrer des fois, les garder sur le défibrillateur.

Aucun commentaire: